Nye retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen for fysisk aktivitet

Nye retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen for fysisk aktivitet

Nye retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen for fysisk aktivitet

Sundhedsstyrelsen kommer med 𝗻𝘆𝗲 𝗿𝗲𝘁𝗻𝗶𝗻𝗴𝘀𝗹𝗶𝗻𝗷𝗲𝗿 for 𝗳𝘆𝘀𝗶𝘀𝗸 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝗲𝘁, og gæt hvad?

Styrketræning er nu i søgelyset!

De nye retningslinjer anbefaler, at styrketræne 𝗱𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗲 𝗺𝘂𝘀𝗸𝗲𝗹𝗴𝗿𝘂𝗽𝗽𝗲𝗿: ben, balder, mave, ryg og arme.

Træningen kan gå ud på at bruge din egen kropsvægt eller med vægte. Styrketræning styrker ikke kun musklerne, men giver stærkere knogler og bidrager til en sund kropsudvikling.

Alle mellem 18 og 64 år anbefales styrketræning mindst 2 x om ugen. Mens unge anbefales mindst 3x ugentligt.

Skal du have hjælp, så ring til os, og så hjælper vi dig i gang.

 

Kontakt os på 58374040 eller igennem vores kontakt formular.

Skærmbillede 2023-08-09 kl. 09.44.20